MotoConti

Bullit Hero 250

PhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhotoPhoto

Vanaf :

4.499,-€
In werkingstelling gratis

Beschikbare kleuren

Actie*

Financement 0%
*Details & voorwaarden in de showroom.

Technische fiche

Jaar : 2021
Garantie : 2 jaar
Gebruik : Sport & Leisure
Motor : Mono 4 takt
Cilinderinhoud : 249 cc
Benzinetoevoer : Injectie
Max vermogen : 19.5 Kw
Max vermogen : 26.5 hp
Max snelheid : 140 Km/u
Koeling : Vloeistofkoeling
Ontsteking : ECU
Start : Elektrisch
Transmissie : 6 speeds
Voorwiel : 4.10-18
Achterwiel : 4.60-17
Voorvering : Omgekeerde vork
Achtervering : Hydraulisch
Remmen voor : Disk 290 mm
Remmen achter : Disk 240 mm
Lengte : 2130 mm
Breedte : 870 mm
Hoogte : 1020 mm
Wielbasis : 1480 mm
Grondvrijheid : 860 mm
Inhoud bezinetank : 15 l
Gewicht : 148 Kg

Beschrijving

De derde "grote kubus" in het Bullit-assortiment, tot dusver bekend om zijn vintage 125`s, de Hero 250 brengt het bereik en de verplaatsing naar voren van het model dat al bestaat in 50 en 125, hoog op de benen en luide mond. Zijn mono 250 vertoont alle kenmerken van moderniteit (vloeistofkoeling, dubbele nokkenas, 4 kleppen), waardoor hij een perfect passend vermogen van 26,5 pk (19,5 kW) kan weergeven, grotendeels wat de 148 kg droog van de machine moet verplaatsen (plus de 15 l van de tank). We weten niet waar het vandaan komt, en het blijft Euro4. Deze Hero, die er al geweldig uitziet in 125 en zelfs in 50, wordt zelfs nog meer gewaardeerd: met valse airs van Yamaha DTMX, hoog op penus met grote noppen, kort zadel, omgekeerde vork, voorspatbord tot een minimum beperkt, dwarsstuur, klein rond licht, gouden spaakvelgen, motorspoiler, luchtdemper ... Ze gooit ermee! Toegegeven, de zadelhoogte, variabel tussen 855 en 970 mm door te spelen op de verankering van de schokdemper, de reserve voor de grootste piloten. Natuurlijk zit er ABS in. Over het chassis hebben we weinig informatie, maar de geometrie wijkt iets af van die van de 125, met een grotere wielbasis. Een beetje jammer misschien, de eenvoudige en ouderwetse analoge instrumentatie is min of meer hetzelfde als de 50 en 125.

Gedrukte : 24/06/2021
Al onze prijs zijn btw inclusief.
Moto Conti kan zonder voorafgaandeijke melding de modellen of prijzen aanpassen.
Moto Conti kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige onjuistheden van welke aard dan ook.
Wettelijke kennisgeving: Pas op, geld lenen kost ook geld.